luni, 8 noiembrie 2010

Fara tine!

Acum au ramas doar ganduri si amintiri,
Si cand te gandesti la mine uiti sa respiri,
Acum imi curge o lacrima pe obraz,
Din noi doar asta a mai ramas.

Ma gandesc la noi,ma gandesc la mine
Si sper ca maine o sa fie totul bine,
Nu vreu o viata ca in filme,
Vreu doar sa fi o viata alaturi de mine.

Viata fara tine parca e un iad,
Dar poate asta merit,sa ard
Poate mai meritam inca o sansa,
Dar sufletul mi-e sfaramat pe masa.

Fara tine totul pare foarte greu,
Am ajuns sa nu mai cred in Dumnezeu,
Am ajuns,sa fiu doar o amintire
Eu ma retrag din viata ta,mult bine!!!

Un comentariu:

  1. multe greseli si tot atatea lacrimi sau mai multe.. cuvintele inseamna multe dar cand le folosesti in potriva sau te joci cu el sar putea sa se intoarca in potriva ta si sati faca viatza grea.. tu intelege ca daca te lasi infrant fara lupta deageaba ai incercat.. lupta ai putere esti un invingator mereu ai vost si vei fi.. viata nu se gata aici.. mias dori sa te vad zambind sa te vad fericit poate ca fara mine, eo sunt o greseala si nu prea cred ca exista pt mine iertare... timpul fara tine trece foarte greu, dar invat sa traiesc in greala trecutului... tu poate ai uitat de clipele in doi, dar azi srangi la pieptul tau pe alcineva.. te gandesti ca e mai bn sa ma lasi in pace ca timpul o sa stearga amintirea ta.. dar tu sti ca te iubesc asa cum sunt te iubesc .. poate mam schimbat, dar tu nu poti vedea.. te doare tot mai alesc minciuna.. vreau totul dar stiu ca nu se poate... doar timpul ne va areta care poate lupta pana la capat si care renunta... mie foarte dor de tine deia am lacrimi in ochii, deia nu pot sa dor fara amintirea ta.. dinaia visez la alta lume in care doar noi 2 sa fim... fara lacrimi si spini.. te iubesc

    RăspundețiȘtergere