luni, 25 octombrie 2010

Singur din cauza ta

Odara mi-a spus un adevarat prieten o vorba poate care nu o voi uita niciodata.Cand lumea te vinde,nu te uita in spate dai inainte,nu te uita in spate dai inainte.Acum vorbesc pentru oni dintre cititori.M-ai vandut tu si multi altii,m-ai aruncat ca pe o carpa m-ai calcat in picioare.Voi m-ati doborat de mi de ori cu speranta ca nu ma voi ridica niciodata,v-ati fi simtit bine sa fie asa,dar sprea tristetea ta si a voastra m-am ridicat,din nou si din nou si din nou,mai nou,mai experimentat,mai destept,mai puternic.Nu imi place sa o spun,niciodata nu mi-a placut,dar vad ca ma siliti sa o fac din nou,stiind totusi ca o sa cad din nou din cauza voastra si mai aleas a ta,sunt singur pe lume am invatat sa ma descurc singur,sunt cea ce sunt prin propria munca si prin propriile mele puteri,nu esti in stare sa faci ce am facut eu si mai ai tupeul sa imi reprosezi ca am uitat de unde am plecat,te inseli nu am uitat,am plecat dintr-o casa mica inghesuita,fara apa curenta,fara masina de spalat,fara tehnologie,doar un televizor alb negru,nu am uitat atatzia ani in care am luat bataie cel putin o data pe saptamana,nu am uitat ca am lucrat la camp cu sapa in mana,nu am uitat cand culegeam porumb,nu am uitat cand am plecat,nu am uitat ca m-am ridicat,nu am uitat nimic,nu am uitat de tine,nu am uitat minciunile tale,nu am uitat vorbele tale,nu am uitat nimic,nimic,nimic,nu le spun pe toate ca sunt si alte persoane inafara de tine care citesc.In momentele alea ai fi vrut sa imi dai foc,sa ma omori,dar nu iti pasa m-ai doborat.m-ai scuipat si m-ai privit cu dispret si ai plecat,iar tu sti tu care te vei simti iti garantez,ai fost pentru mine lumina ochilor,ceva sublim,m-ai mintit,m-ai inselat,m-ai facut pe la spate alaturi de ai,ai mancat din mine la o lalta cu ei,acum vrei sa vin inapoi iti doreste cu disperare asta,dar nici vorbele mele nu ti le mai aduci aminte,dar chiar si asa te chinuie amintirea ca ti-ai batut joc de un om nevinovat,de un suflet,te doare sufletul,te arte,ce zici meriti???Nu eu te chinui,nu eu vreu sa suferi,eu va vreu tot binele din lume chiar daca mi-ati facut atatea,vreusa fiti fericiti,Dumnezeu te bate si te chinuie,El iti aduce aminte ce ai facut,El te arde din interior spre exterior,Dumnezeu are grija si de mine,Dumnezeu nu m-a uitat.Iti urez,va urez multa sanatate,fericire,eu nu mai pot face nimic m-ati alungat si eu am plecat,nu ma mai intorc,poate o sa vi tu la mine copilasul meu cand va fi timpul,cand va suna ciasul,cand Dumnezeu te va ierta fiindca eu am facut-o de mult.Asta e adevarul ce ti l-am demonstra de mi de ori,sti bine ca nu mai plang de mult timp,nu mai am lacrimi am plans pentru iertarea voastra mult,mult timp,pana cand Dumnezeu mi-a luat lacrimile,dar sufletul meu plange pentru tine,pentru voi.

Un comentariu:

  1. multe lucruri se intampla printre care si lucrurile pe care tu le-ai patit sau le-ai platit chear daca erai nevinovat.. omul din greseli invata si greseala e facuta pentru om... stiu ca am gresit si am calcat peste tine ca si cand nu erai, dar stiu ca tu nu ai sa ma uiti pentru ca ma iubesti.. vrei sa ma scoti din inima ta, dar sti foarte bine ca nu ma poti scoate.. eo te pastrez aici in inima mea si vreau sa fi langa inima mea mereu.. dar asta depinde de amandoi... nu vreau sa-ti mai gresesc, dar sti foarte bine ca nu sunt perfecta, defapt nimeni nu-i perfect... sti foarte bine ca te iubesc si ca ma caiesc pt tot ce ti-am facut, chear daca poate acum e prea tarziu.. vreau o viata in 2 , alaturi de tine te iubesc mult:X:X... Te IuBeSc MuLt!!!:X:X

    RăspundețiȘtergere