marți, 9 noiembrie 2010

Nopti prea lungi

Poate nu sti ca nu dorm noptile,
Dar poate sti ca eu ti-am deschis portile,
Poate sti ca imi e dor de privirea ta,
Dar mi-am dat seama ca e tarziu deja.

Poate sti ca nu mai am cuvinte,
Nu stiu ce iti zace acolo in minte,
Poate mai astepti inca putin
Ca sa ma umpli iar de venin.

Nu stiu cum ai putut atat de mult minti,
Nu stiu de cate ori am zis o iert orcear fi,
Dar cred ca m-am inselat foarte mult,
Acum pe tine nu te mai ascult.

Sigur stiu ca iti vei aminti,
Daca iti e bine sau rau,orcearfi,
Stiu ca sufletul tau intunecat
Regreta acum nespus ca am plecat.

Un comentariu:

  1. nici eo nu stiu cum am putit sa mint atat de mult si sa te ranesc, dar acum cand esti departe imi doresc sa fi aici si sati cer iertare, sati vad ochii si sati sp ca te iubesc si ca vreau sa fim impreuna pt tot deauna.. acum mia ramas doar amintirile si ma bucur de ele si de tot ce a fost si va fi frumos intre noi.. stiu ca te uiti cu regret ca nu ai putut sa ma schimbi tu cum ai vrut... dar de dragul tau nan schimbat dar acum nu mai esti aici sati arat... mereu am sa te port in sufletul meo si acolo vei ramane mereu.. TE IUBESC MOOLT..Ich liebe dich, mein Schatz!!

    RăspundețiȘtergere