marți, 16 noiembrie 2010

Inger si demon

Uneori sunt demon si inger,
Uneori nu stiu ce sa iti cer?
Uneori ramane doar intuneric
Umplut de nimic.

Cand intunericul se aseaza,
Atunci demonul dicteaza,
Atunci ma afunt in agonie,
E o intreaga nebunie.

Cand lumina se gandeste sa apara
Atunci raul incepe sa dispara,
Atunci mie sufletul pierdut,
Nu stiu ce am de facut?

Adorm doar cu amintirea ta
Si atunci ingerul revine in viata mea,
Atunci sufletul mi-e linistit,
Dar va veni raul neprihanit.

Un comentariu:

  1. ai fost trecut, am vrut sa fi viitor, dar pt ca nu pot sa oblig sau sati impun am sa raman un trecut pacatos pt tine si pe inima ta.. dar fiecare stie mai bine ca toate au un inceput si la un monont au si un sfarsit, fericit sau trist depinde de fiecare.. inceputului tot tu i-ai dat culoare, iar acum curcubeul de culori ce era aprins pe ceru inimi sa stins odata cu caderea nopti si a dureri care zboara in voie prin inimile ranite de ale ingerilor iubiri..poate ca mai iubit, poate ca mai urat sau poate ca ai vrut doar sa te joci cu mine, dar azi cand aripile nu mai au nici culoare si nici putere , nu mai pot zbura spre un viitor comun ci doar sa sper ca intr-o zi ai sami dai din nou culoare si putere pt a iubi un inger calator... imi doresc sa redevi intr-o zi acelasi inger de care m-am
    indragostit fara sa stiu..incerc sa afisez un zambet si sa spun ca totuk e ca la inceput, dar realitatea si amintirile ma fac sa ma inchid in mine de dor.. incerc sa alung durerea spunand ca totul e trecator si ca viata trebuie traita chear daca azi nu mai esti ce ai fost ieri, acel om care ma iube si ma proteja de ce e rau.. lacrimi curg neincetat, dar timpul o sa le steaga cu batista vieti.. tot tu esti primul care mia deschis ochii, iar acum mai lasat sa vad totul ca un nou sfarsit fara inceput.. PACAT CA MAI UITAT...tu acum esti pe drumul tau, iar eo prin labirintul vieti mele... stiu ca te doare, dar tu ai facut alegerea asta.. iti respect poate pt ultima oara dorinta..
    te iubesc si pt tot ce ai facut pt mine iti multumesc.. acum iti doresc doar sa ai multa sanatate, tot binele din lume sa fie al tau si sa fi iubit si respectat ca asta meriti... o sami fie dor de tine, dar asta e ...
    nu uita
    AMY[emma] TE IUBESTE ENORM DE MULT!

    RăspundețiȘtergere