marți, 23 noiembrie 2010

Lacrima de adevar

Lacrima de adevar e rece,
La fel si tumpul care greu mai trece,
La fel ca si sufletul meu pustiu
Nu pot,cum vrei tu sa fiu.

Uitate in o clipa in urma ta,
Poate ai sa vezi candva,
Ca ai gresit,dar te-am iubit,
Si te iubesc s-acum.

Nu uita ca lacrima de foc,
Curge cand nu ai noroc,
Cand sufletul e vinovat,
Si ce-a iubit a inselat.

Uitate putin la fata mea!
Vezi?nu am imbatranit deja,
Acum uitate in tine,
Ai sa vezi un viitor cu mine.

Un comentariu:

  1. cel mai tare doare adevarul si mai alesc adevarul despre trecut.. timpul trece cel mai gres cand te stiu departe de mine, mai am o singura speranta ca acest timp care ne desparte azi ca maine o sa ne uneasca pt totdeauna.. stiu ca nu mai poti sa fi cum vreau eo pt ca tot ce ti sa intamplat tea facut sa nu mai ai incredere si sa fi dur.. dar totul are un pret, doar iubirea ta mai poate crapa inima de piatra pe care o areti..stiu ca am gresit foarte moolt dar sio team iubit, dar am crezut ca ai sa fi mereu cu mine si cand ai plecat, pana si atunci am luat-o in joaka, mai lasat fara putere dea desena viata in culorile iubiri... stiu ca ma iubesti si pentru asta ma ierti mereu, dar poate ca la fel ca plecarea ta se poate intampla sa ma uiti sau sa ma inlocuiesti cu cineva care poate nu greseste si care poate te pretuieste mai mult ca mine.. dar totul il rezolva timpul care uneori trece fara sa mai lase urme, dar mai tz ne dam seama ca defapt nu am facut nimik u viata am last sa treaca degeaba in lok sa luptam pt adevaratele motive ale vieti cum e iubirea si adevaratele comori ale sufletului.. ce ar fi daca tu nu ai mai fi?? teai gandit ce sar intampla cu mine,..ca de obicei ai sp ca ai sa plangi si apoi ai sa ma iuti..dar tu sti foarte bine ca prima iubire nu se uita nikiodata, ea e tot cei mai frumy pt ca e cnva care te invata sa zbori si sa dai iubire neconditionat.. vreau un viitor impreuna pt totdeauna.. te iubesc foarte moolt ingerashu meo:X:X

    RăspundețiȘtergere