luni, 14 noiembrie 2011

Am scris cu lacrimi de stele

Acum soarele incet in mare se ascunde,
Luna mareata cu aripi de vis incet patrunde...
Si-apar si stelele soptindu-mi la ureche,
O poveste de amor,frumoasa si veche.

Adorm incet,pe ale lunii aripi de vis,
Ce ma poarta in al meu paradis,
In care mereu ma asteapta ochii tai albastri,
Dupa care tanjesc de pe cer astri.

Vreau sa stau si sa te iubesc o eternitate,
Dar ca dimineata rea la usa imi bate...
Si te rapeste de langa sufletul meu,
De acolo,de unde iti va fi locul mereu.

Dar seara vine si iar ma astepti in vis...
Si eu pasesc nerabdator in al meu paradis,
Cu sufletul deschis,ne iubim printre petale,
Ce ne invelesc cu o rosie culoare.

Te simt,ma saruti si stam impreuna,
Uniti acum,doar sub clar de luna...
Pasind usor printre soapte de amor,
Uitand de tot in mirosul trandafirilor.

Hai sa dormim sa stam aici pe veci,
Nu vreu din sufletul meu sa mai pleci,
Nu vreu lacrimi reci,vreau lacrimi de fericire...
Si sa simt mereu numai a ta iubire.

Dar nu putem,ca viata ne pune la incercare,
Sa vada,daca putem trece peste lacrimi amare...
Si pe mine ma doare ca nu te pot avea mereu,
Cat sufar stie doar sufletu meu.

Eu lupt pentru tine pana la al vietii capat,
Pentru ca pe inima mi-ai pus un lacat...
Si cheia e doar sufletul tau de catifea,
Ce imi sopteste in noapte ca vei si doar a mea.



2 comentarii:

  1. dupa faza de aseara, poezia asta m-a induiosat pana la lacrimi >:D< stiu ca scrii frumos dar asta m-a lasat fara grai :* e minunata, deosebita si ma face sa ma simt speciala si imi spune de ce m-am indragostit eu de tine : esti extrem de special, si stii sa-mi atingi inima in fiecare clipa, in fiecare moment al zilei:*>:D< te iubesc mult puiutz meu:*:*:*
    app, imi place de nu mai pot imaginea, e bestiala :*

    RăspundețiȘtergere