sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Ganduri in miez de noapte

E seara iar si stau cu gandul la tine,
Sper ca toate sa se incheie cu bine,
Voi fi langa tine orce s-ar intampla,
Voi fi acolo,mereu,cu sufletul si inima.

Imi pare rau pentru tot ce a fost,
Nu mai regret ca nu are rost,
A fost si va ramane o pagina din trecut,
Atunci eram mic si nu am stiut.

Acum sunt cea ce vazi si simti mereu,
Cea ce a vrut sa fiu Bunul Dumnezeu,
E greu si vreau sa te simt acum aproape,
Dar stiu ca,din pacate nu se poate.

Ai mai ramas singurul motiv ce ma tine in viata,
Tu ai ramas gramul meu de speranta,
Pentru tine lupt,pentru noi si pentru viitor,
Pentru dragoste si pentru sufletul tau nemuritor.

Te iubesc si nu sunt doar vorbe in furtuna,
Sunt vorbe ce astern o cale mai buna,
Sunt vorbe venite din sufletul meu,
Acolo unde vei ramane la bine si la greu.

Esti ingerul meu si soarele ce imi spala fata,
De fiecare data cand vine dimineata,
Esti vantul ce imi sopteste usor,
Un te iubesc spus cu mult dor.

4 comentarii:

  1. In caz ca se intampla ceva,
    Citeste asta si nu ma uita,
    Te iubesc dragostea mea...

    RăspundețiȘtergere
  2. no sa se intample nimic... o sa fie totul bine sper asta..

    poate fi mai rau de atat?? nu cred! nu ai luptat cu atatea crezi ca meriti si asta, eu nu cred! cand credeai ca ai liniste nu a fost asa, cand si eu credeam ca tot ce am avut e cenusa se pare ca nam inselat si totul a luat o intorsatura de care nu sunt prea incantata... dar e bine si asa cine a facut rau trebuie sa plateasca asta e viata... ma bucur ca tu nu esti bagat atat!

    stiu ca iti pare rau cum imi pare si mie, dar nu se schimba nimic "cu imi pare rau" poate ca a doua oara sa nu mai gresesti:)...
    stiu si degeaba negi sentimentele tot acolo raman oricat de mult ne-am dori ca totul sa ramana o simpla amintire...

    ai grija de tine:):*

    RăspundețiȘtergere
  3. iubi. miau dat lacrimile... snt aproape de tine. asa cum pot si eu. sufletul meu, gandurile mele, somnul meu, visele mele, sperantele mele sunt toate la tine. le-am indreptat inspre tine, puiule. voi fi mereu alaturi de tine, indiferent de cate furtuni vor mai veni ... stiu ca ai gresit, stiu ca asa a fost sa fie ... dar iubirea mea, iubirea noastra trebuie sa te intareasca...putem mergem mai departe impreuna:*>:D< vezi in iubirea noastra luminita de la capatul tunelului, luminita de care ai nevoie ca sa razbesti in toata aceasta nebuna furtuna ...
    niciodata sa nu ma indepartezi de tine:*>:D< nu uita ca sunt alaturi de tine, puiule:* te iubesc mult:*, puiutzu meu:*:*:* trebuie doar sa ai un pic de credinta:*>:D:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. in tot raul sta ascuns un bine...mie cel putin asa imi place sa constat...

    RăspundețiȘtergere