sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Lumina vietii mele

Cu aripi de inger zburam spre infinit,
Imi doresc sa zburam la nesfarsit,
Sa ajungem unde nimeni nu a iubit...
Si sa ne vedem visul implinit.

Avem o lume unde suntem numai noi,
Unde totul se imparte doar la doi,
Griji si nevoi,tristetea si nastinsa fericire,
Lasan-d multa lume sa zaca in uimire.

Vreau sa aud de la tine mereu un sincer te iubesc,
Nu poti sa-ti dai seama cat de mult asta pretuiesc,
Te doresc si imi e dor de tine mereu...
Si ma alin doar cand sufletul tau ajunge langa al meu.

Te simt in noapte chiar daca esti departe...
Si iti aud din intuneric nestinsele soapte,
Doar ele imi incalzesc acum sufletul rece,
Dar vreu sa ramana si ziua,nu vreu sa plece.

Esti ingerul cazut din rai sa-mi alini durerea,
Esti singura faptura ce-mi aduce mangaierea...
Si eu am placerea,sa te ajut cu ce pot,
Doar tu la tot veninul din lume ai antidot.

Pentru mine esti lumanarea ce nu se stinge,
Steaua mea si focul ce nu ma frige,
Ai mai ramas doar tu printre ale mele patimi...
Incercand sa strangi nesfarsitele mele lacrimi.

8 comentarii:

  1. Ma regasesc in fiecare strofa...
    Mi-a placut mult poezia.

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoasa poezie.. dar sa sti ca niciodata nu am fost si niciodata nu voi fi inger... sunt UN DEMON cu chip de inger si tu o sti bine...toate lucrurile frumoase ce leai scris le visam pana acum intr-o zi cat ai luat hotararea sa pleci si sa ma lasi singura.. stiu ca poate dupa atatea greseli si minciuni asta merit, dar sa sti ca orice palma e un pas inainte... nu imi pare rau ca te-am cunoscut, doar imi pare rau ca nam pretuit timpul in care am fost 2... si stiu ca nimic no sa mai fie asa...

    nu vreau sa mai cer realitate visurilor.. nam convins sunt imposibile asa ca las soarta sa decida ce va fi...

    vor ramane doar amintirile si atat...:):*

    RăspundețiȘtergere
  3. "lumanarea ce nu se stinge,
    Steaua mea si focul ce nu ma frige"....sunt unele versuri ce merita citite la infinit...

    RăspundețiȘtergere
  4. nu te supara ca intreb, dar unde e ea?:D

    RăspundețiȘtergere
  5. te-am intrebat pentru ca si la mine tot departe e... si eram curioasa :)

    dar va fi aproape intr-o zi!

    RăspundețiȘtergere
  6. e nevoie de multa munca sa vezi frumusetea bestiei ... sa poti zambi si trece prin iad si sa spui ca a fost frumos sa treci pe acolo ...
    poate de asta tu zici ca eu am antidot pentru tot veninul. am murit, am renascut si traiesc dupa ce am inghitit destul venin. acum, pot trece prin ploaie, vant, frig, iarna rece si pot zambi cald ca si maine va fi o zi ...
    te iubesc, puiul meu:*

    RăspundețiȘtergere
  7. si a meritat sa astept 3 zile postarea, e foarte deosebita
    ar atinge si ar inmuia si inima unui tiran ...

    RăspundețiȘtergere
  8. http://www.youtube.com/watch?v=O9KU-VvWsps&feature=BFa&list=WL86005D3E321C3138&lf=mh_lolz

    asculta melodia si mai gandestete ce vrei defapt:)
    eu tiam spus ca iti vreau binele, vreau sa fi fericit, dar stiu ca oricat de mult ai minti si ai zike ca nu e asa mai ti la mine.. pacat ca nea despartit minciunile si multe lucruri care nu trebuiau sa se intemple...

    ma bucur pt tine ca ti-ai gasit sufletul care sa iti readuca fericirea.. eu raman doar amintirea si poate e mai bn asa...

    http://www.youtube.com/watch?v=V_8A3fCdSYU&feature=autoplay&list=WL86005D3E321C3138&lf=mh stiu foarte bine ca daca am fi fata in fata nimic nar mai conta, dar asta e tu esti in germania eu in romania si asta face ca totul sa nu mai fie cum era:)


    ai grija de tine:)

    RăspundețiȘtergere