joi, 24 noiembrie 2011

Ingerasul meu

Un inger stins,în viata mea a cazut usor,
Cu glasul lin mi-a soptit:"Eu nu mai pot sa zbor",
Aripile-s sfisiate de a vietii ura,
Iar eu ii soptesc divin:"Te iubesc!",cu multa caldura.

Si apoi incet,parca o stea ii lumineaza fata,
Usor,incet se ridica recuperan-d speranta...
Si trecu timp si-ncet ncet pe fata zambete-i apar,
Uitan-d de lumea asta rea si-a lacrimii gust amar.

Acum cu aripi de vis,incet ma incalzeste...
Si usor cu glasul bland,ca ma iubeste imi sopteste,
Iar eu incet o mangai dulce pe obrazul fin,
Stergan-d usor din mintea ei al lumii venin.

Dar ea acum ma poarta printre stele,
Uita-d de lume si de lacrimile grele,
Eu te iubesc si asta o sa fac mereu,
Ca numai tu esti ingerasul meu.


Un comentariu:

  1. ma iubi. inca sunt socata ... e o supriza foarte frumoasa :) nu sunt obisnuita sa-mi vad poza oriunde. dar venind de la tine, e in regula. mi-e dor de tine.
    foarte frumoase versuri. nu am cuvinte sa-ti spun ceea ce simt. sunt deosebite. te iubi mult, puiule:*

    RăspundețiȘtergere