joi, 4 august 2011

Te schimbi sau plec?

Stau si ma gandesc mereu numai la tine,
Simt ca in viata mea ceva nu e bine,
Nu imi place ce se intampla si ma gandesc,
Oare daca te las singura o sa gresesc?

Stiu ce faci la fiecare pas
Si sti ca nu vreu sa te studiez ca pe un atlas...
Chiar tin la tine si imi e foarte greu,
Gandul ca o sa raman fara tine ma doboara mereu.

Stiu ca mereu te duci cu altcineva,
Nu uita acolo inca mai e umbra mea,
Stiu tot ce faci si incerc sa te inteleg,
Dar incep iubirea dintre noi sa o reneg.

Cat crezi ca rezist?chiar nu mai am rabdare,
Ca tu sa iti dai seama si sa te trezesti in picioare,
Cand o sa iti dai seama ca ma ranesti pe mine,
Chiar crezi ca faci ce este cel mai bine?

Sti ca atunci cand sunt ranit sunt un urs adevara,
Nu mai ramane nimic in mine asa minunat,
Sut dur si asta ma facut pe mine mare,
Daca esti tare sigur ramai in picioare,chiar daca doare.

Asta e,stiu ca nu o sa ma intelegi,
Sentimentele mele nu mai sunt intregi,
Nu o sa fiu mereu sa scriu versuri de amor...
Nu mai vreu,nu mai potate sa imi fie dor.

O sa ranunt ca nu mai are nici un rost,
Am sperat inca odata si am fost prost,
Chiar nu o sa iti revi vreodata,
Asta esti tu si nu o sa te schimbi niciodata.

Eu iubesc cu fuletul si cu inima,
Dar se pare ca tu iubesti cu altceva,
Sti ca e adevarat si iti spun acum in fata,
Sa ti minte ca adevaru doare cel mai tare in viata.

M-am mintit si eu de foarte multe ori,
Acum cand vad adevarul chiar imi da fiori,
Chiar nu ma pot impaca cu gandul ca sa terminat,
Si ca pentru tine am fost doar un ratat....................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu