joi, 25 august 2011

Nu plange

Inca o noapte plina de ganduri,
De amintiri si lacrimi uitate printre randuri,
Inca o noapte cu stelele impreuna,
De mana sub nestinsa luna.

Inca o noapte in care vantul nu bate,
Inca un moment in care dragostea se zbate,
Nu mai razbate ca a luptat multe nopti adanci,
In care nu ai nici lacrimi sa mai plangi.

Stau si ma uit poate o sa apari,
Dar sufletul meu vrea sa dispari,
Inima imi spune acum total altceva,
Cu ar fi:"ai uitat ca e viata ta nu altcineva"...

Aud o voce de inger ce imi spune nu plange,
Binele si dragostea mereu infrange,
Dar simt ca nu pot trece mai departe,peste toate,
Cu atat de multe lacrimi pe ploape.

Deja frunzele au inceput sa rugineasca,
Inima a inceput si ea sa nu mai iubeasca,
Totul a inceput sa fie ciudat pentru mine,
De cand nu te mai am pe tine....

Am un vis in multe nopti adanci,
Cu stai si te privesc din rai cum plangi,
Peste pieptul meu,in mana cu o flore,
Intrebandu-te de ce nu l-am crezut oare?

Acum o lacrima imi curge pe obraj
Si simt incet cum raman fara glas,
Mai am de spus doar atat,
Te-am vrut pe tine si nimic mai mult.

2 comentarii: