marți, 23 august 2011

Am invatat sa uit

Am invatat sa uit tot ce e frumos,
Am uitat tot ce a fost deprisos,
M-am facut ca nu iti vad greselile,
Aparand incet,incet indoielile.

Acum dupa tot ce a fost frumos,
Imi dau seama ca a fost dureros,
Pentru mine ca tie niciodata nu ti-a pasat...
Incheiam de mult,da acum am aflat.

Au fost multe clipe frumoase,
Au mai fost si cuvinte false,
Care incet incet m-au facut sa uit,
De vastul meu trecut.

O sa te uit ca asa este viata,
Nu are rost sa mai traiesc cu speranta,
Ca vai fi cum ar trebui.....
Si eu voi sti ca langa mine vei fi.

Nu mai are rost mi-ai demonstrat ce esti,
Acum dute la altu si vinde-i povesti,
Ca eu amintirile le-am vandut si le-am baut,
Ca niciodata nu mi-au placut.

Imi pare rau,dar eu nu am scot din tine lacrimi false,
Am scos multa durere si multe nopti friguroase,
Mi-ai spus ca el te-a vindecat de iubirea mea,
Inseamna ca a fost o boala cumva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu