luni, 29 august 2011

Fluturele albastru

Credeam ca vad in ochii ei sinceritate,
Defapt ma insela prin cuvinte si fapte,
Deloc curate,crazand ca eu nu stiu...
Mirandu-se cat de visator pot sa fiu.

Acum amintirea e ca un fluture albastru,
La fel de departe ca un astru,
Luminand inca in intunericul din viata mea,
Pierdut printre prin bratele altcuiva.

Ma uit cu placere printre amintiri,
Sunt la fel de rosii ca o mie de trandafiri,
Uiti sa respiri cand vezi ce frumosi sunt,
Cand ai lasi mereu purtati de vant.

Degeaba minti ca eu stiu ce e in sufletul tau,
Eu stiu mai bine ca orcine cat iti e de rau,
Ai cazut in hau si nu vrei sa ma prinzi de mana,
Sa stam doar noi sub clar de luna.


Un comentariu:

  1. mai vezi si acum ce vedeai atunci oare?? e o intrebare la care probabil doar tu poti sa raspunzi si nu vreau sa stiu raspunsul pt ca inca nu ti-am aratat totul...

    da ai dreptate credeam ca nu sti ce fac dar tu defapt ma iubeai si nu vroiai sa imi faci rau ceratandune tu incercai sa ma aduci pe calea cea buna cu vb buna..

    stiu ca te uiti cu placere printre miile de amintiri, stiu ca iti e dor intrun fel si poate e mai bine ca traiesti akm...
    am mintit destul si stiu ca tu esti singuru care e cititorul sufletului si a gandului meu...


    vreau sa stam in parc acolo la piatra sa ma ti imbrate si sa imi reprosezi ca nu te iubesc si apoi ma luai in brate si ma sarutai si imi spuneai cat de mult ti la mine si ca am sa raman mereu a ta:X...frumoase vremeri sunt amintiri:(

    RăspundețiȘtergere