duminică, 21 august 2011

Sufletul meu e fericit fara tine

Asta o fac asa pentru sufletul meu,
Ca am fost si eu o data derbedeu,
Cum si orce poveste incepe cu a fost o data,
Asa si in viata mea am iubit o fata.

Timpul vine si timpul trece,
M-am imbatat destul din apa rece,
Am acceptat destule de la fete murdare,
Acum nu mai am pentru nimeni indurare,

Auzi cica fa ceva sa te iubesc iar,
Nu vrei vreo 15 euro pe celular?
Nu vrei vreun card si o masina,
Da nu stiu daca ma iubesti fara piscina.

Dute cu cine vrei chiar nu imi pasa,
Daca te bate nu ma intereseaza,
Chiar nu-mi pasa ce faci cu viata ta,
Atata timp cat nu fac parte din ea.

Sunt satul de gesturi fara rost,
Auzi da tu chiar m-ai crezut prost,
Eu numa acum mi-am dat seama,
Cum a inceput in viata mea drama.

Pot fi un nimic ca sunt peste tine,
Din toate privintele si tu sti asta bine,
Chiar nu imi pasa cum ma vezi tu acum,
Ca eu am plecat de mult pe alt drum.

Cu asta m-ai pierdut definitiv papusa,
Poti sa stai si sa ma astepti plangand la usa,
Ca nu mai vin eu nici macar umbra mea,
Sigur o sa vina total altcineva.

Eu sunt special in felul meu,
Ca asa m-a facut pe mine Dumnezeu,
Sa trec peste greu si peste oameni ca tine,
Ma bucur ca nu mai poti fi niciodata cu mine.

Poate e cam dur mesaju meu,
Ti-am spus-o asa sa nu uti cine sunt eu,
Un derbedeu acum poate mult mai galant,
Normal ca sunt si mai elegant.

Acum noaptea se lasa peste inima mea,
Poate ca va veni si ziua aea,
Cand eu nu o sa mai pot sa indur,
Dar sigur o sa pot sa injur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu