marți, 30 august 2011

Iubito stai!

As vrea sa intelegi ce simt eu acum,
Sa iti dai seama ca avem acelasi drum,
Prin fum si multe probleme doar noi,
Am ramas mereu amandoi prin ploi.

Bijuterii poate nu-ti pot oferii,
Dar toate astea trec,vei realiza intr-o zi,
Vei sti ca fara dragoste nu poti exista,
Doar ea iti incalzeste inima.

Iubito nu sti daca ai fi a mea,
Eu ti-as darui toata dragostea,
Va veni o zi cand vei realiza...
Cine te-a iubit si cine nu,candva.

Chiar daca acum esti cu altcineva,
Iubito stai!Vreu sa-ti spun ceva,
El nu te iubeste si n-ar putea...
Sa gaseasca drumul spre inima ta.
            Inspiratie:ND feat Flow-Daca ai fi a mea

4 comentarii:

  1. N&D ft Flow - Daca ai fi a mea ....

    Frumoasa melodia nu ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da foarte mijto de aea ai fac si reclama da cred ca am scris prea mic pe ultimul rand si nu se intelege da scrie ND feat Flow-daca ai fi a mea

    RăspundețiȘtergere