sâmbătă, 6 august 2011

Te iubesc,dar nu mai pot

Te-ai suparat ca ti-am spus sa te schimbi,
De cate ori sufletul vrei sa mi-l plimbi?
Nu crezi ca a venit momentul sa spui in fata,
Tot ce iti doresti de acum in viata.

Sunt satul de vorbe aruncate in vant si furtuna,
Imi e greu cand nu am pe nimeni sa imi spuna noapte buna,
Poate crezi ca sunt banalitati pentru mine,
Sunt pentru tine mie astea imi fac mult bine.

Eu pun pret pe gasturile mici,
Ele te ajuta incet incet sa te ridic,
Eu apreciezi mai mult gesturile normale,
Pentru ca fara sa iti dai seama nu sunt banale.

Cand spui te iubesc nu minti niciodata,
Pentru ca o sa iti vina mult de plata,
Defapt nu minti deloc ca nu are sens,
E ca si cum ai merge in sens invers.

Eu cand spun te iubesc nu mint deloc,
Sti ca numai tu ai in sufletul meu loc,
Te mai cert pentru ca nu faci ce e bine,
Pentru tine ca nu iti mai pasa de mine.

Ma doare cand sun si tu nu raspunzi,
Mi-e greu cand de mine te ascunzi,
Credema ca fac esofturi foarte mari,
Sa te sun cand banii sunt din ce in ce mai rari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu