sâmbătă, 20 august 2011

Dragoste fara valoare

Dragostea mea e gratis deci n-are valoare,
De acea stau si te privesc cu intristare,
Nu sti cat de tare doare sa treci peste...
Cand stai cu lacrimi in ochii pe zestre.

Nu mai sufar si nu mai sunt la fel,
Parca as trai intr-un univers paralel,
Aici e totul diferit,acum sunt diferit si eu,
De toate Dumnezeu are grija mereu.

Nu am dat in tine pentru ca nu trebuia,
Pentru ca iti era frica si de umbra ta,
Cuvintele mere ranesc adanc si sti bine,
Ca eu nu traiesc in minciuni ca tine.

Mai bine traiesc in rau dacat sa ma mint ca e bine,
Mai bine sper ca o sa vina si ziua de maine,
Acum te privesc cu ochii murdari de amar,
Dandu-mi seama ca tot ce am facut e in zadar.

Multe suflete sunt facute sa fie uitate,
Dar sigur nu sunt unul dintre ele,
Pentru ca,gandurile iti provoaca durere,
Dar mai sunt suflete care trebuiesc mangaiate...

Spune-mi cum vrei eu raman doar ce sunt,
Imi place sa compun mult si sa cant,
Sa incant sau sa ofer un moment de alinare,
Pentru ca inca sufletul te doare..................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu