joi, 5 mai 2011

Voci de copii

Acum catva timp auzeam,
Copii cum radeau si nu stiam,
Ca totul se va sfarsi fara sentimente,
Nu ma gandeam ca raman fara regrete.

Nu mai simt ura si dragoste,
Te vedeam ca si o pacoste,
Simte-am ca e resposabilitatea mea,
Sa iti arat lumea cum e ea.

Poate ca erau si nopti prea lungi,
Momente cand nu stiai ce sa puci,
Nu stiai cum sa faci sa fie bine,
Si ai vazut ca eram langa tine.

Ti-am aratat ca nu sunt un univers,
Si ca poti sa mergi uneori invers,
Ca puterea cuvintelor e mare,
Ca pot poti avea si tu onoare.

Poti sa spui minciuni si sa mergi in fata,
Sau poti sa stai sa asculti lectii de viata,
Sa treci prin viata pas cu pas,
Si sa pui toate faptele in balans.

Sti ca nu poti sa ma lasi in spate,
Sti ca nu poti sa treci peste toate,
Sti ca nu poti sa ma minti,
Degeaba te chinui si strangi din dinti.

Te cunosc si stiu ce o sa faci,
O sa primesti pe altii intre craci,
O sa iti aduca momentan fericirea,
Da nu iti pot oferi cu adevarat iubirea.

Poate o sa apar azi sau luna viitoare,
Pot sa apar peste 2 ani in mana cu o floare,
Si te va durea daca sti ca nu e pentru tine,
Si nu o sa mai spui ca asa e mai bine.

Nu incarca timpul sa il impingi,
Acum sufletul meu nu il mai atingi,
Sti ca toate vin la vremea lor,
Pana si fazele din dormitor.

Eu vin cand meriti cu adevarat,
Eram acolo cand tu m-ai inselat,
Nu ai stiu sa ma ti atunci aproape,
Si acum uite ca sunt departe.

Vei citi versurile stiu sigur,
Atunci o sa sti ca sufletul meu e singur,
Inchis intr-o cutie de cristal,
Inecat in foarte mult amar.

Te citesc prin toate gesturile,
In minte iti plang amintirile,
Degeaba ascuzi asta ca nu are rost,
Crezi tu,dar eu nu sunt prost.

Cu asta inchei inca o lectie de viata,
Stiu ca o sa priveasca in fata,
Da stiu ca nu isi calca mandria pentru nimic,
Da de data asta nu ma mai fac mic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu