sâmbătă, 7 mai 2011

De la mine

De la mine ai primit tot,
Nu ai inteles ca nu pot,
Am facut tot ce am putut,
Chiar daca tu nu ai stiut.

Nu te-a interesat niciodata,
De cate ori stateam pe strada,
Chiar daca nu aveam ce imi trebuia,
Mai purtam si grija ta.

Poate ca citesti sau poate nu,
Eu nu uit niciodata trecutul,
Tu spui ca eu sterg cu buretele,
Nu e asa,eu nu uit faptele.

Nici macar respect nu ai,
Te uiti numai dupa parai,
Dar eu scriu rime dureroase,
Ce iti baga durerea in oase.

Imi pare rau ca nu iti dai cu parerea,
Sau poate e prea mare durerea,
Sau pur si simplu ramai fara cuvinte,
Cad de mine iti aduci aminte.

Sti ca toate sunt pentru tine,
Te regasesti si nu iti e bine,
Spuneai ca sunt foarte frumoase,
Poeziile sunt din amintiri scoase.

Am deschis un nou capitol in viata ta,
Ti-am aratat ca la nevoie nu ai pe nimenea,
Rar gasesti pe cineva langa tine,
Care stie lacrima sa ti-o aline.

Iti gasesti alinarea in dormitor,
Cum si-o gasesc altii in alcool,
Te vei simti bine pe moment,
Dar cat e gata te loveste un argument.

La cat ma chinuit murdara viata,
Nu am ramas fara speranta,
Imi tot pun o singura intrebare,
Meritam tot chinul oare?

Am facut mult bine tuturot,
Sa ajung sa imi doresc sa mor,
Poate ca sinuciderea e un act de lasitate,
Da sunt mandru de ce las in spate,

Multi cred ca sunt doar un copil,
Sunt mult mai abil si subtil,
Sti asta peate mai bine ca mine,
Sti ca eu nu plang dupa tine.

Vezi atata lume,dar nu si oameni,
Nu mai spui semeni ci dusmani,
Nu mai ai incredere nici in familia ta,
Esti trista cand vezi ca nu te ajuta nimenea.

In orce relatie e un interes,
Mai bine ignor si scap de stres,
Mai bine un clasic in viata,
Sa ma uit cu mandrie in fata.

Nu sunt poze la ce iti spun,
De astea te lovesti la capat de drum,
Nu stiu daca o meritam eu,
O sti tu si Bunul Dumenzeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu