vineri, 27 mai 2011

Rau sau bine

Mintea imi spune ca nu e bine,
Ca m-am indragostit de tine,
Dar inima imi spune altceva,
Din fericire eu ascult numai de ea.

O sa trecem cu bine peste toate,
O sa lasam toate relele in spate,
O sa avem o viata exact cum ti-ai dorit,
Nu cer mult doar sa fiu iubit.

Am trait si traiesc rau si acuma,
Am fost respins de toata lumea,
Pentru ca am fost mereu altfel,
Aveam mintea la un alt nivel,

Lumea se teme de ce nu stie,
De aea ma manifest prin poezie,
Acum sunt pierdut printre stele,
Doar ele stiu visele mele.

Nu mai vreu fals sa zambesc,
Vreau din plin viata sa traiesc,
Fara regrete sa merg mai departe,
Si poate candva o sa criu o carte.

Cativa imi spun ca scriu filozofie,
Eu scriu poezie si asa vreu sa fie,
Imi pun pe foaie tot ce ma doare,
Pana cand sufletul imi moare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu