marți, 17 mai 2011

Sarac dar tot odata bogat

Cu sufletul bogat merg mai departe,
Sunt deschis in fata tuturotr ca o carte,
Chiar daca sunt sarac si nu am posibilitate,
Nu inseamna ca nu pot trece peste toate.

Poti sa mergi singur si trist pe strada,
Chiar daca nimeni nu o sa te vada,
Candva,cineva o sa te observe
Si nu uita sa faci bine ca Dumnezeu te vede.

Din putinul meu am dat si altora,
Nici macar nu s-au uitat in urma mea,
Da eu am trecut cu inima impacata,
Stiu ca fapta mea nu o sa ramana uitata.

Cineva mi-a spus de mult o data,
Iubeste ca si cum nu ai suferit vreodata,
Munceste fara sa te gandesti la bani,
Atunci fericit o sa treci peste ani.

Acum iti spun eu tie cu un rost,
Asculta ca nu sunt asa de prost,
Fa mereu bine,chiar daca primesti rau
Si ajuta tot ce e in jurul tau.

Eu am facut mult bine si nu-s dezamagit,
Chiar daca numai rau inapoi am primit,
Eu ma bucur de fericirea tuturor,
Deci niciodata trist nu am sa mor.

Am avut si eu momente de ratacire,
Am avut si perioade de revenire,
Acum sper ca sunt pe calea cea buna,
Si vreu lumea de mine numai de bine sa spuna.

Sunt uni care ma considera bun,
Sunt altii care numai de rau spun,
Cu uni am fost bun si cu altii deloc,
Imi pare rau ca atunci aveam inima in foc.

Aveam vise de copil ce s-au spulberat,
Intre timp ce e viata cu adevarat am aflat,
Acum nu mai am puterea sa visez,
Da inca pot foarte multe sa imi imaginez.

Inca pot lacrimile sa le pun pe foaie,
Inima imi plange,in sufletul meu e ploaie,
Prefer ca ploaia sa o transform in rime,
Sa iti arat ce e cu adevarat bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu