marți, 3 mai 2011

Lectii de viata

Am avut copilaria inchisa,
Sufletul acum e o lumina stinsa,
De mic am fost trecut prin apa si foc,
Neavand niciodata gram de noroc.

Viata ma lovit si ma loveste mereu,
Merg pe drumul vietii parca fara Dumnezeu,
Dezamagit mereu de cei din jurul meu,
Am invatat ce sunt cu adevarat eu.

Versul asta e special pentru tine,
Ca ai ales sa pleci de langa mine,
Si iti respect decizia chiar asa cum e,
Sper sa ai parte de mute zambete.

M-am obisnuit sa merg singur pe drum,
Poate asa o sa fiu pana o sa apun,
Nu regret nimic,asta e viata mea,
Si eu stiu ca e mult mai bine asa.

Sunt mandru ca la 16 ani poi sa spun,
Ca imi vad viata intr-un album,
Cu mi de amintiri placute si dureroase,
Si ca acum nu mai simt durerea in oase.

Multi imi spun ca la varsta mea,
De la viata sa nu imi cer pretentia,
Uni spun daca erau in locul meu
Ar fi ales sa nu mai vada inca un curcubeu.

Eu am ales sa merg mai departe,
Sa trec cu putere peste toate,
Sa nu ma uit deloc in spate,
Si poate o sa demonstrez ca se poate.

Uite ca acum dau lectii de viata,
De la 16 ani ma uit in fata,
Dau si la altii tot ce am invatat,
Si nu imi pare rau ca de la mine au aflat.

Degeaba spui ca nu am inima,
Da tu ai trecut prin ce am trecut eu ma?
Sa poti citi printre randuri si zambete,
Poti sa vezi  cu adevarat ca mine falsitate?

Incer,incet sa schimb mentalitati,
Da nu vreu sa ai schimb pe toti,
Sunt multi care iau viata ca o gluma,
Si se termina ca a valurilor spuma.

Sunt si bogati ce nu se cred mari,
Ai eau pe cei de jos si ai fac tari,
Poati sa fi tare de la inceput,
Da sa te afirmi nu ai putut.

Pot sa scriu versuri de viata mereu,
Pot sa astern pe foaie tot ce traiesc eu,
Poate ca o sa renunt la un momendat,
Dar atunci sigur de mine sa aflat.

Sunt lectii de viata iale in serios,
Nu te uita mereu numai la ce e frumos,
Urat in exterior si minunat in sinea sa,
Invata sa supravietuiesti numai din puterea ta.

Acum in orce relatie e un interes,
Ignora-i si o sa poti scapa de stres,
Gaseste o persoana care chiar te iubeste,
Si invata de la el cum se traieste.

Nimeni nu ma cunoaste perfect,
Poate fi un avantaj sau un defect,
Da imi place sa fiu mai misterios,
Asa cred eu ca e mult mai frumos.

Secretu e sa ai echilibru mult,
Poti sa chiar tu sa ti viata din scurt,
Nu mai sunt imagini la ce spun,
Pentru ca idea in cap vreau sa ti-o pun.

Poti fi ca un claun plin de fericire,
Da in sufletul lui nu sti ce e,
Poate fi doar un actor foarte mare,
Fara dragoste nimeni nu ramane in picioare.

Sunt nopti mai lungi si mai scurte,
Sunt minute sau zile frante,
Pot fi sperante sau vise sparte,
Trebuie da nu esti obligat sa treci peste toate.

Sunt si oameni care merg la risc,
Sunt si papagali care dau din plisc,
Sunt si cei care sunt cinstiti,
Sunt si cei care au trait iubiti.

Prefer sa ma opresc aici,
Sunt prea multe minti prea mici,
Sunt prea multi care inteleg gresit,
Sunt si eu care de nimic nu m-am ferit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu