miercuri, 18 mai 2011

O viata

Ai o vita in mana si nu-ti pasa,
Iti pasa doar de banii de pe masa,
Nu iti pasa ca faci rau celor din jur,
Si ramai uimit cand eu te injur.

Nu esti fericit cand vezi o floare,
Esti fericit cand cineva drag moare,
Lasandu-ti o mostenire mare,
Imi pare rau da ai ramas fara onoare.

Iti irosesti viata pentru ca nu gandesti,
Nu sti cum sa traiesti cum sa iubesti,
Cum sa te bucuri de zambetul altora,
Esti un nimic si n-o sa lasi nimic in urma ta.

Ai o viata,dai viata si le irosesti,
Esti prost ca nu sti cand sa zambesti,
Eu stiu cum e sa ai multe probleme,
Degeaba plangi ca dai tot de ele.

Am o viata si nu vreu so irosesc,
Vreu sa privesc,prin fapte sa uimesc,
Sa fac bine si sa primesc zambete in dar,
Stiu ca viata mea nu e in zadar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu