sâmbătă, 7 mai 2011

In umbra

Ca un demon ce sta in umbra,
In inima ta peste tot umbla,
Traieste doar in intunericul vietii,
Cand pe tine te sufope peretii.

Fata frumoasa si umbra hidoasa,
Un demon in chip de inger se ascunde,
Deabea astepta sa cazi in plasa,
Sa te trimita in noapte ghici unde?

Pana si luna de pe cer ascunde ceva,
Uitate mai atent la umbra ta,
O se vezi ceva ce-o sa te mire,
Ceva ce face pe mine sa ma inspire.

In noapte se ascund enorm de multe,
Doar de cei cu sange rece sunt stiute,
Doar ce ce nu mai au o inima,
Pot musca din noapte cu patima.

Musc din intuneric si stiu,
Ca am inchisa inima intr-un sicriu,
Acum nici soarele nu ma incalzeste,
Cand intunericum atat de mult ma iubeste.

Fara inima,sentimente sau regrete,
Ma indepartezi de caile cele drepte,
Suptil si camuflat de minunata noapte,
O sa te lovesc nemilos din spate.

Limpezind mintea pe sunet de pian,
Amintindumi ca suflet de mult nu mai am,
Asteptand momentul oportun,
Sa intru in actiune ca o ghiulea de tun.

Noaptea e plapuma ce ma inveleste,
Luna cu dragoste ma incalzeste,
Stelele ma invata sa privesc in fata,
Si imi dau putina speranta.

Nu mi-as dori nimic mai mult,
Poate doar o inima imprumut,
Poate ca iubesc si yo pe cineva,
Da a ales sa ramana in urma mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu