sâmbătă, 21 mai 2011

Culoarea vietii

Cand te nesti vezi doar lumina,
Nu sti ce inseamna o zi senina,
In timp totul se innegreste
Si lumea cu rautatea ei te uimeste.

Din minunatul alb devine negru,
Ajungi incet incet sa fi integru,
Lupta ca vietii sa ai dai culoare
Si nu uita ca speranta nu moare.

A fost candva bine,acum e greu,
Viitorul il stie doar bunul Dumnezeu,
Eu m-am chinuit o viata si lupt in continuare,
Pentru tine speranta mea nu moare.

Stiu ca tu poti trece mai departe,
Sti ca eu pot scrie acum o carte,
Cu tot ce am trait si am invatat,
Nu imi e rusine sa spun de unde am plecat.

Stiu ca atunci cand voi sosi la tine,
Tu inca o sa mai ti la mine,
Stiu ca ai orgoliu si vrei sa fi tare,
Da esti prea mica in lumea asta mare.

Eu stiu ce se ascunde in spatele cuvintelor,
Stiu sa ascul cu atentie glasul sentimenteleor,
Stiu ca te doare inca si acum,
Ce spui sa incepem un nou drum.

Acelea au fost imprejurarile,
Acele au fost si sentimentele,
Sti ca eu nu-mi pun inima pe tava,
Pentru ca e plina cu otrava.

Astept un raspuns stiu ca ai ceva de spus,
Nu uita ca pe toti ne vede Cel de Sus,
Chiar daca lumea s-ar sfarsi aici,
Sa sti ca noi am fost mai mult decat amici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu