miercuri, 25 mai 2011

Ce sunt cu adevarat

Chiar nu sunt nici un fel de drac,
Sunt doar un nervos geto-dac,
Cu inima si sufletul unui spartan
Si cumportament murdar de golan.

Niciodata nu mi-au placut fitele,
Dar in schimb mi-au placut pipitele,
Mi-au placut biturile si versurile,
Ce imi reprezinta amintirile.

Imi place sa fiu mereu mai diferit,
Sa-mi scriu sentimente aprinse pe beat,
Sa fiu aproape de tot ce iubesc,
Ca poate maine dimineata nu mai mai trezesc.

Uite ca acum iubesc si eu pe cineva,
Dar vrea sa uit deja de ea,
Imi spune mereu ca-s un inger cu aripi negre,
Orce i-as spune ea tot nu ma crede.

Poate ca sunt rau si asta a schimbat situatia,
Uita ca asa ma facut viata si inflatia,
Ce te face sa stai si sa te gandesti mereu,
Oare maine ca mananc cu fratele meu.

Am aflat si de arta ce se ascunde in noapte,
Ce le spune,pe nume la toate,
Am ascultat la cei mai mari un negativ
Si am inceput sa scuip rime instinctiv.

Uni m-au dispretuit pentru traba asta
Si imi spun ca nu sunt facut pentru gangsta,
Nu sunt facut pentru gangsta,spunt pentru hip-hop,
Voi ramane anderground si o sa scriu ce am in cap.

Chiar daca acum sunt plecat peste hotare,
In sufletul meu hip-hop-ul nu moare,
Voi scrie absolut tot ce ma intristeaza,
Pentru ca mintea inca imi fabuleaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu