marți, 19 octombrie 2010

Ce sunt cu adevarat lacrimile

Uni se intreaba ce sunt cu adevarat lacrimile.Hai sa va spun ce am descoperit eu,lacrimile sunt picaturi de apa eliminate de corp,glumeam.Lacrimile sunt partea vizuala a descarcarilor sentimentale,sau a dureri.Lacrimile sunt provocate de durere,de regrete puternice,probleme,necazuri sau esecuri.Adesea vedem lacrimi in ochi domnisoarelor chiar si doamnelor care se lovesc cu putere de esecuri sau de,despartiri.Sunt uni oameni care pur si simplu nu mai plang,acei oameni au fost supusi unor mari greutati sau durere excesiva,acei oameni sunt invatati sa suporte cam orce,dar sunt si oameni care plang aproape din orce,acei oameni au train o viata numai lapte si miere,o viata in puf.
        TRAIESTE FIECARE CLIPA CHIAR DACA E REA!!!

Un comentariu:

  1. mda adevarat..lacrimile vin din suflet si fara ele nu ne-am putea arada durerea, suferinta si cate odata bucuria..tu nu ai fost aici ca sa vezi cat de mult ochii mei au plans pt o tine, iubirea mea.. promit ca o sa te fac fericit iubirea mea:X:-*

    RăspundețiȘtergere