vineri, 22 octombrie 2010

Pentru tine ca sa ma intelegi

Nu fi trista si nu mai plange trebuie sa intelegi ca sunt om,ca nu sunt perfect,ca nu pot ierta la nesfarsit,timpul treece si persoanele se schimba,sti foarte bine ca nu am avut niciodata o viata bune sau pe cineva sa ma sprijine,dar probabil ca m-am obisnuit asa.Sper sa intelegi ca te iubesc si ca spun cu foarte mare durere lucrurile astea dar sunt departe si nu pot face nimic pentru tine.Sincer am fact foarte multe lucruri pentru tine si tu nici macaar nu le-ai bagat in seama,ti-am spus mai multe lucruri decat tu trebuia sa sti,te-am iertat de prea multe ori ca sa mai am acum incredere in tine,m-ai mintit de prea multe ori ca sa mai cred ce spui.Eu sunt mai fraier de obicei asta credeai tu,dar se pare ca nu a fost asa.
   VIATA MERGE INAINTE CU MINE SAU FARA,TIMPUL TRECE SI NU POATE SA IL OPREASCA NIMENI,OAMENI RAMAN AMINTIRI CHIAR DACA TU NU VREI.TE IUBESC MULT!!!

Un comentariu:

  1. stiu ca am gresit de foarte multe ori, dar mai stiu ca te iubesc si acum cand esti departe imi dau seama ca am gresit si ca defapt mie greu fara tine.. am crezut mereu ca ai sa fi langa mine, dar acum imi dau seama ca vine si o zi cand raman sngura... stiu ca ai vrut sa ma protejezi,dar eo mereu faceam ce vroiam si tu mereu sufereai pt ca eo eram o naiva... as da orice ca sa dau timpul inapoi dar acum e prea tarziu.. stiu ca timpul trece fara sau cu tn, dar te iubesc.. stiu ca nu mai ai incredere in mine ca ti-am gresit prea mult ca sa mai crezi.. dar stiu ca intr-o zi o sane vedem, dar asta dar viitorul stie.. vreau sa-ti demonstrez ca m-am schimbat.. pe iubesc mult:X:X

    RăspundețiȘtergere