vineri, 3 iunie 2011

Numai minciuni

Toti iti spun numai minciuni,
Si se dau pe langa tine drept buni,
Iti sunt ca sunt alaturi de tine,
Dau peste un obstacol si adio cretine.

Iti multumesc Doamne ca m-ai invatat,
Cum e viata si sa fiu mereu barbat,
Iti multumesc ca ma ti mereu pe picioare,
Si imi dai putere sa fiu mereu tare.

Ati multumesc ca ma feresti de oameni prefacuti,
Ca nu m-ai lasat sa stau intre cei inculti,
Iti promit ca o sa imi fac o viata cat mai buna,
Sa nu aiva nimeni in fata mea ce sa spuna.

Asta e pentru tine fraier de Fagaras,
Sa ti minte ca nu esti tu smecher in oras,
Daca ai o haina de firma nu esti tare,
Tine minte ca respectu te face mare.

Poate esti mai tare ca mine,
Da nu imi pun eu mintea cu tine,
Ca tu esti mai mare si mai prost,
Tu nu sti cine sunt sau cine am fost.

Poate ca am trait rau si nu am avut de mancare,
Da nu am plans la tine pe picioare,
M-am rugat la bunul Dumnezeu sa fie bine
Si sa am pe cineva langa mine.

Eu nu am stat ca tine sa imi beau viata in bar,
Sau sa fac pe altul cocalar,
Fiecare asculta ce ai place nu ce vrei tu,
Si nu iti da nici o explicatie tie,absolut nu.

Poate mie imi place muzica de opera
In acelasi timp si muzica neagra,
Sa sti ca si manelele au rostu lor,
Da ce sa sti tu,ca iti sta capu tot timpu la dormitor.

Imi pare rau da esti un caz pierdut,
Nu iti da nimeni nici un leu imprumut,
Pana ca si maicata sa saturat de tine,
Frate nu e bine,nu imi pasa mie in fine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu