marți, 7 iunie 2011

Renunt la tine

Renunt la tine si la absolut tot,
Iti arat ca vreu si chiar pot,
Satul de fite si de nesfarsitele figuri,
Ai sa iti dai seama cate o sa induri.

Traieste clipa asta imi spui mereu,
Da ai uitat ca vorbesti cu-n derbedeu,
Imi traiesc clipa si nu imi pasa de tine,
Am vrut sa fac bine,da fac pe tine.

Degeaba imi spui ca nu-ti pasa,
Te doare si traiesti int-o farsa,
Daca tu crzi ca-mi  frica de cineva,
Te inseli,sau poate vei afla de la altcineva.

Nu imi pasa ce parere ai despre mine,
Nu imi mai pun eu mintea cu tine,
Esti la pamant cu ce numesti tu viata,
Nici macar nu ai curaj sa priveesti in fata.

Viata asta e o cuntinua si dureroasa lupta,
Nu vezi hienele din umbra care stau la panda,
Te vor pe tine fara nici cel mai mic motiv,
Si tu te duci in coltie lor ca pula in prezervativ.

Priveste bine,uitate-n spatele tau,
Te-asteapta tot ce-i mai rau,
Daca nu-nveti sa depinzi doar de tine,
Acum esti fara ai tai,inconjurata de cei rai.

Si toate astea te fac sa vezi bine
Si sti ca-n spatele tau,
Te-asteapte tot ce-i mai rau,
Daca nu-nveti sa depinzi doar de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu