sâmbătă, 26 februarie 2011

Ultima chemare

E greu sa pierzi pe cineva,
Dar asta este viata mea,
E gru sa te chem inapoi,
De acum nu mai axista noi.

Acum in al 12-lea ceas,
Ai pierut tot ce a mai ramas,
M-ai pierdut ultima oara
Si m-ai lasat ca un strain in gara.

Trenul vietii mele acuma vine,
Nu mai stau sa te astept pe tine,
Nu astept atentia si dragostea ta,
Am plecat ca ma asteapta alta.

Ma asteapta de multa vreme,
M-am saturat de probleme,
Ai pierdut ultima chemare,
Am plecat chiar daca ma doare.

2 comentarii:

  1. m-da stiu ca e greu, dar asta trebuia so faci demult sa ma lasi sami vad de viata mea ca oricum tu nu fagaras nu ai sa mai vi.. nu-mi mai sp gogosi ca ai sa vi ca ai sa faci pt ca sti sg ca nu se poate, si ca ne imbatam cu sperante desarte:(

    nu am asteptat nikiodat dragostea ta pt ca nikiodata nu ai stiut sa fi cea ce am vrut eu, pakat:(... da ai dreptate te asteapta ff multa lume, ai o viata inainte dar fara mine, si inca cva nu te mai intoarce in fagaras ca nu ai sa ma mai gasesti, am sa plec departe de tine si de imaginea ta, si de casa in care a inceput dragoste, acea casa care distruge oameni si destine care trebuiau sa fie fericite azi..

    da normal ca te doare ca nu esti din fier sau din piatra cum sp tu sa nu te doara:P..

    poate ca am pierduto dar mai bn sp tu tiai luat puterea de a nu ma intelege! de ce iti era frica? de ce nu mai lasat sa plec? ce avea in cap cand ai sp adio? de ce nu esti pers care ma intelege si care sa ma iubeasca nu sa sp doar nijte vorbe in vant? oricum aceste intrebari, vor ramane fara raspunt, nu il mai vreau defapt nu til mai cer ai sati dai seama ca raspunsul era nu te iubesc si vreau sa te chinui.. tu nu sti sa iubesti:(
    da niki nuti cer sa ma astepti sau ceva in genu?! nu tiam cerut doar am vrut sa vad daca mai poti si se pare ca mai poti:P dar eo nu tu ai sa ramai un neamt, iar eo o romanca mereu:(

    oricum stia linistit ca iam promis cuiva ca am sa fiu cuminte si am sa devin cea ce azi numesc fata fisurilor tale, dar de data asta doar vis am sa raman si stai linistit ca am sa raman si am sa fiu mereu fata lu mama si a lu tata, pacat ca tu nu sti ce e aia dragostea de parinti:(

    credema ca am plecat demult din sufletul tau si ca daca mai tin la tine e pt ca miai sp vb de iubire cand aveam nevoie.. dar acum renunt la tot si vreau sa iau totul de la capat ca e mai bn asa fara tine in ea http://www.youtube.com/watch?v=HOfo9cyRdz8 http://www.youtube.com/watch?v=3i9Y7IoZLTc
    http://www.youtube.com/watch?v=Dco4bPUShSc
    http://www.youtube.com/watch?v=SuJVGZw2n8U
    http://www.youtube.com/watch?v=xOISeYX9Ers

    poate in alta viata... pa, defapt adio pt totdeauna:(:-h

    RăspundețiȘtergere
  2. unui om niciodata nu trebuie sa ii spui adio, indiferent de situatie....nu uita asta...

    RăspundețiȘtergere