duminică, 27 februarie 2011

Ce esti tu cu adevarat

Tie chiar nu iti e rusine?
Tu vrei sa traiesti numai in bine,
Sunt satul de fitele tale,
Tu nu vrei sa crezi in cele reale.

Imi spui ca te-ai schimbat,
Defat aceasi curva ai ramas,
Crezi ca ma poti face pe mine,
Defat te faci chiar pe tine.

Te lauzi ca ma prostesti pe mine,
Cand eu te prostesc pe tine,
Acum am numai patru iubite,
Si credema toate sunt fericite.

Cu tine sau fara tine imi e egal,
Eu nu traiesc ca tine in zadar,
Sa fi curvar e o mandrie,
Sa fi curva e o prostie.

2 comentarii:

  1. bine bine:))) pakat de tine ca nu-ti dai seama ca nu sunt curva... ca daca eram de mult ma aveai, dar te roade cva acolo in nautru si nu te lasa sa vezi adevarul...

    da nai decat sa fi cel mai mare curvar ca nu ma mai intereseaza si poti sa te spanzuri ca niki atunci nu ma mai intereseaza... si stai lin ca, curvele nu refuza nimik asa ca mai gandestete inainte sa arunci cu cuvinte ca poate singur iti inegresti vederea:(

    da nai decat sa ai o suta ca nu ma intereseaza, e treaba ta si nu ar avea rost sa ma bag in viata ta pt ca nikiodata nu am contat am fost doar o vrajala:(

    si mei mie la fel ai plecat de ff mult timp asa ca mie la fel cu sau fara u:P

    da daca erai in fgs dadeai un mesaj, ma sunai si in plus daca erai de ce nai venit sami sp in fata? vrei sati sp eo raspunsu: nu ai fost in fgs, tiau sp uni si alti ca radeam sau ca cestiu eo ce... si stai linistit ca e mai bine fara tine, ai reusit sa ma faci un suflet gol:P

    ai grija de alea 4 ca niki una no sa stea cu tine mai mult de 10 zile:)

    RăspundețiȘtergere