duminică, 20 februarie 2011

Totul bine,Timpul meu

Totul nu merge cu vreau,
Nu-i nimic ca stau si beau,
Fur si luna de pe cer,
Si te transform in inger.

Nu traiesc in alb si negru,
Nu sunt si nu par integru,
Viata mea dureaza mult,
Zilele mele ti le imprumut.

Nu totul poate fi cum vezi,
Nu crede in tot ca o sa pierzi,
Nu ai vrut sa crezi in mine,
Ma intreb de ce?nu era bine?

Pe alea vieti am mers amandoi,
A fost si soare au fost si ploi,
Ca frunza o sa te ofilesti
Si nu o sa iti para rau daca iubesti.

2 comentarii:

  1. foarte frumoasa poezie...

    nu am vrut pt ca eram prea capoasa ca sa vad ca ce spui tu e adevarat parea totul frumos i bine dar defapt totul era rau si urat:(

    chear atat de mult ma iubesti in cat esti instare sa ma faci ingerul tau? stiu ca ma iubesti si ca suynt mamika ta dar uneori cred ca nui asa.. de ce ma faci sa cred ca nu ma mai iubesti si cand defapt tu ma iubesti..

    ma iubesti si pt asta pot sati dai viata.. mie dor de tine si de vorbele tale:X

    numi pare rau ca iubesc si iubesc cea mai buna si cea mai frumoasa persoana chear daca ea mai se supara, ma mai cearta dar stiu ca ma iubesti si imi vrei binele:X:*

    stiu ca tu ai vrea sa fi langa mine dar mama ta nu te lasa sa vi in rom:(

    te iubesc:X

    RăspundețiȘtergere
  2. poate asa reusesc sa te cunosc mai bine....sper si vreau sa cred...

    RăspundețiȘtergere