vineri, 18 februarie 2011

Timpul meu trece

Timpul meu incet se stinge
Cineva in groapa mortii m-anpinge,
Viata mea mereu e murdara,
Nu mai vreu sa am o privire amara.

Ma hranesc din nencetatele vise,
Stiu bine ca nu pot fi atinse,
Dar incerc mereu nu ma dau batut,
Am facut greseli chiar daca nu am vrut.

Daca viata mea s-ar opri aici.
Nimanui nu i-ar mai pasa,
Nu mai am nici amici,
Sa dus toata viata mea.

Viata tu mi-ai dat detoate,
Si necaz si bucurie
Si in clipe de singuratate,
Cate un strop de fericire.

2 comentarii:

  1. foarte frumos:X

    asta crezi doar tu ca daca ai sa pleci nimanui no sai pese... dar sti foarte bine ca imi pasa numai ca tu vezi pe alte nu pe mine:(

    da tia dat de toate dar uneori ai uitat sa profiti de ea, pakat:*

    fericirea nu vine sg doar omul sio poate face daca iubeste cu adevarat:)

    fiecare gresim fara sa vrem e cva firesc nu exista perfectiune:P... dar primul lucru este daca gresim e sa ne crerem scz si sa recunoastem ca am gresit:)

    daca asta crezi nu sunt eo aceia sau poate sunt dar tu sg te abitionezi sa ma faci sa te uit:( si in lok sami fi aproape, tu ma faci sa ma indepartez si sa fug de amintirea ta:(

    tu faci sg alegerile eo tiam sp o data daca nu vrei sa intelegi bine.. asta e ultima oara cand iti mai sp "TE IUBESC:X" si "mie DOR de TINE"..
    imi pare rau pt noi dar daca vrei sa nu mai fim noi 2 bn fati viata alaturi de altele ca oricum cnva o sami ia lokul dar nikiodata no sa poata inlokui nui nimeni EMA si nimeni nui TEDDY, dar daca tu ti mortis viata merge inainte...dar defapt mia luat loku si nu mar mira sa aflu peste catva timp ca ai un kopil si o familie in care eo nu exist:(

    daca nu mai vrei sa mai existe un noi 2 sa sti ca ye poti baza pe mine, de cate ori ai nevoie sa sti ca am sa te ascult si o sati fiu ca o sora daca nu vrei ca o ....

    te poooop dulce:*

    RăspundețiȘtergere
  2. eh...uite ca eu ma intorc si in timp......eram chiar curioasa sa o cunosc pe ema, in realitate...

    RăspundețiȘtergere