sâmbătă, 16 aprilie 2011

Un ocean de ganduri

Un ocean de lacrimi simt,
Ochii mei incet se sting,
Un ocean de vise ai sters,
Ai ales sa fi ultimult vers.

Nu stiam ce va urma,
Si daca o sa pot candva,
Sa iti sterg lacrima,
Chiar daca e din vina mea.

In sinea ta nu stiai ce e,
Dupa atatea zile amare,
Pe drumul vietii singur am mers,
Am ales sa fiu ultimul vers.

In albastru absolut ma pierd,
Nu mai am pe cine sa desmierd,
Stau acum printre lacrimi si suspine,
Sperand ca vor venii zile senine.

Un comentariu:

  1. nu uita ca totul merge inainte si fara mine, invata sa pierzi e cel mai bine:) stiu ca cel mai mult am gresit eu, dar pt asta e cel mai bn sa tai rau din radacini, adica sa ma stergi din sufletu tau.. stiu ca nam stiut sa spun la timp da sau nu dar asta e viata:( http://youtu.be/txle4bHzMrw

    ai plecat imi pare fff rau dar ai plecat si acolo vei ramane, nu esti in stare sa vi si sa-mi vb in fata ca sa vezi cine sunt azi si nu sunt aia care o iubeai:P

    mai am ganduri care zboara spre tine dar sunt prea putine.. imi pare rau http://youtu.be/gdhF94R4o1o

    RăspundețiȘtergere