luni, 4 aprilie 2011

Focul din sufletul tau

O lume noua in fata iti apare,
Si cuvantul meu foarte tare doare,
A fost de mult si a fost pentru ultima oara,
Acum ai inima nepretuita,o piatra rara.

Acum descoperi alta parte din mine,
Ti-o arat,desi stiu ca nu e bine,
Am aprins focul din sufletul tau,
Si stiu ca o sa arda mereu.

De mult nu mai e foc in privirea mea,
Sti ca viata cu mine a fost foarte rea,
Am luat multe palme de la viata,
Si am invatat sa privesc in fata.

Acum privirea se intoarce la tine,
Te privesc si nu imi e bine,
Acum imi e dor de buzele de catifea,
Si de iubirea din privirea ta.

2 comentarii:

  1. da de cand ai plecat si lumea mea sa destramat, am inceput sa lupt cu mine si sa devin alta dar recunosc in loc sa merg sper bine am cazut in rau si in loc sa te bucuri ca pot sa devin o fata cuminte, te-ai suparat si iti dorit sa mori, astea toate DOAR din VINA MEA..

    da am inima nepretuita de alti, dar alti care ar vrea sa o aiba nu o pot avea pt ca e un diamant care nu se poate sparge si ea doar face rau zgarie si nui pasa ca face sa sugere cei care o iubesc..
    da ai aprins o luminita in sufletul meu, dar luminita aia a devenit foc in ziua in care ai plecat din lumea mea.. si focul ma arde mereui pt ca stiu ca visele si dorintele nu au sa se poate inplini, si daca asta sar intampla mie frica ca nu mai esti acelasi om de care mie dor acelasi suflet care ma proteja, mie TEMA ca sa nu te mai iubesc, adica sa NU iubesc persoana care e acum..mie mie dor de teddy care a fost aici in fagaras nu de teddy din germania care sa schimbat.. dar toate astea le vom vede pe crand si totul la timpul sau..
    da te intorci mereu la mine cum ma intorceam eu la tine, stiu ca sunt multe greseli la mijloc, dar eu am invatat sa iert si sa le uit, poate tu nu dar asta e cel mai bine ca sa potem mai fi impreuna.. dar stiu ca la mijlok de toate e dragostea noastra de copii..
    da tie dor cum si mie mie dor de tine, nu stiu cum mai e privirea mea dar stiu ca e mai puternica ca ieri si poate sa distruca fiinte sper sa nu fi un obiectiv in fata lor..

    te tzuk guritza ta:X

    RăspundețiȘtergere