joi, 7 aprilie 2011

Ganduri in zadar

Fara sentimente,fara sa te iubesc,
Nu imi dadeam seama cat te ranesc,
Nu imi dadeam seama ca o sa tin la tine,
Acum cand sunt departe simt ca nu-mi e bine.

Imi pare rau pentru tot ce a fost,
Atunci spuneam ca nu are nici un rost,
Sa imi dau sufletul pentru cineva ca tine,
Dar se pare ca l-ai scos tu din mine.

Acum poate realizez cat de mult am gresit,
Acum imi dau seama cat de mult m-ai iubit,
Eram un golan veritabil cu inima de gheata,
Dar a ajuns sa se topeasca chiar la tine in fata.

M-ai mintit,te-am iertat si-am mers mai departe,
Cu gandul ca poate se vor sfarsi toate,
Se pare ca Dumnezeu nu a vrut sa fie asa,
A vrut sa ne iubim si sa ramai numai a mea.

3 comentarii:

  1. se pare ca cineva ne vrea impreuna..

    doar ca a uitat sa ne dea si puterea sa trecem peste toate fara sa ne ranim...

    e bine ca nai uitat ca te ubesc dar sa sti ca nu sunt din fier:p

    tzuk:*

    RăspundețiȘtergere
  2. mai ranit dar poate ca prea putin fata de faptele mele, dar uneori tu erai persoana care ma impinge in ele.. inf acum nu mai conteaza eu uit si iert totul pt ca e cel mai bine, asa nu ma mai chinui pe mine si nici pe tine, stiu ca si tu poti dar poate ca ai facuto si tu deja dar nu ai recunoscut..

    stiu ca nu iti e bine dar incearca sa faci sayo fie gandestete ca totul se rezolva si ai speranta:)
    eu nu lam scos, a fost alcnva care a vrut sa ma iubesti, acela ai fost tu cand ai plecat si tiai dat seama ca nu eram ce parea si ca tie greu sa pleci fara mine chear daca am gresit mult:*

    da esti si vei ramane golanul meu cu inima de gheata, dar sti cum se sp cand e la temeperatura mare sar putea topi:):*
    ai vrea tu sa se termine totul dar cineva nu vrea si nu sunt eu aceia.. sti foarte bine ca eu pot si fara tine, dar tu se pare ca nu poti pt ca oricat de dur ai fi tot sensibil iti ramane sufletul:):*


    te tzuk:*:)

    RăspundețiȘtergere