sâmbătă, 18 decembrie 2010

Singuratate

Mereu am fost inconjurat de lume,
Dar in suflet singur nencetat,
Nu am auzit niciodata vorbe bune,
Crezant ca mintea mea sa incuiat.

Singur cu mine sunt si acum,
Singur voi fi,asculta ce spun!
Acum e tarziu pentru orce,
Nu mai exista dragoste.

O lacrima curge pe obraz,
E singura care mi-am mai ramas,
In umbra sufletului te afli tu,
Inca iti vad ochii de un pur albastru.

Stau si plang pe al vieti drum,
Fara iubirea ta nu sunt intreg,
Ochi tai ai vad doar in album,
Voi lupta iar,ma ridic si plec.

Un comentariu:

  1. foarte frumy poezie:x
    stiu ca mereu ai avut parte doar de cuvinte grele si de foarte multa suferinta, dar tu ai avut mereu puterea de atrece mai departe..
    cauta si ai sa vezi ca nu esti sg doar ca esti incapatanat si tu vrei anumite persoane care tu poate le urasti..
    odata credeam in vise azi nu mai cred pt ca nu o sa mai fie pt ca tu ai plecat pe drumul singuratati:(
    mult noroc si sa ai grija de tine, sa fi fericit..te poop dulce:X

    RăspundețiȘtergere