miercuri, 22 decembrie 2010

Pentru ea

Fara tine nu as sti ce sa fac,
Sunt jumatate inger jumatate drac,
Fara tine cerul nu are culoare,
Fara tine inima ma doare.

Nu vreu sa ma mai minti vreodata,
Nu credeam ca esti ca cealalta fata,
Te iubesc sti asta foarte bine,
Iubire ca a mea vezi doar in filme.

Sunt alaturi de tine mereu,
Tu esti pentru mine ca un Dmnezeu,
Poate ma inseli tot ce se poate,
Acum am o lacrima pe ploape.

De ce oare nu sunt dilar sau evreu?
Sa am buzunarele pline mereu,
Sa iti fac tie mereu pe plac,
Tu inger,eu mereu drac.

2 comentarii:

  1. nu te chinui sa ai incredere in mine
    ca ai sa ajungi sa mori de bine
    mereu ai crezut ca e mai bine
    sa fugi de mine
    dar eo nu te las pe tine
    sa mergi spre bine
    vreau sa-ti arat ca pe mine
    nu ma face nimeni
    am ajuns sa-ti doresc bine
    ca sa ma lasi pe mine
    sa rup pozele cu tine

    ai sa crezi ca nu stiu ce fac
    dar am ales sa plec
    si sa tac
    pt o eternitate
    care de mult ar fi trebuit sa se gate
    dar am sperat
    ca te-ai schimbat
    dar m-am inselat
    iar tu ai plecat
    si-ai luat toata dragostea
    intr-un sac

    mereu am spus ca ma ti de mana
    si imi spui cu vorba buna
    dar totul a fost cu susul in jos
    si dragostea sa dus
    cum a si ajuns
    fara de trecut
    fara de inceput
    CU UN SFARSIT NESTIUT:x
    iti place??eo am facurt-o:*

    RăspundețiȘtergere
  2. asta da poveste de dragoste....nu ca cele de acum....

    RăspundețiȘtergere