joi, 2 decembrie 2010

Dragoste la prima vedere

Sti cat de mult te iubesc,
Dar acum nu mai indraznesc,
Nu cred ca mai exista,
O fata atat de draguta.

Cu un zambet atat de fermecator,
Si acum,dupa mult timp il ador,
Acum vad o fata fermecata,
De toata lumea adorata.

Pana acum nimic nu ma oprit,
De cand ne-am intalnit,
Sa ai spun cat am iubit,
Acel zambet adormit.

Acum privirea ei nu o gasesc,
Iar in umbra negrei nopti pasesc,
Caut peste tot priviri frumoase,
Si nu gasesc aceste perle pretioase.

5 comentarii:

  1. gandul meu la tine zboara.
    ma intreb pana cand..
    tu imi vei mai fi in gand?

    dimineata ma trezesc..
    doar la tine ma gandesc.
    imi doresc sa te-natalnesc,
    ca sa-ti spun cat te iubesc!

    acum, insa, ai plecat..
    dar sper ca nu m-ai uitat.
    eu mereu te voi iubi..
    atata timp cat voi trai!

    te iubesc foarte mult ingerashu meo:X
    ai grija de tine viata mea:*

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt superbe poeziile...au acel ceva special...care te ajuta sa vezi niste imagini din minte sa auzi niste cuvinte si sa asculti niste soapte pe care leai stocat undeva in minte si ai uitat de ele ca un sertar plin de amintiri care s'a invechit si sa acoperit de preaf apoi nu lai mai obesrvat...continua

    RăspundețiȘtergere
  3. am avut o prietena si ne-am despartit dupa 8 luni insa nu pot uita nici acum acele clipe minunate pe care impreuna le-am petrecut.Poeziile acestea sunt minunate si mai ales cine le-a compus are o inima de "aur" :)

    RăspundețiȘtergere
  4. asa a fost de la minte pentru tine dragoste la prima vedere dar nu ai stiut sa o pastrezi sh knd kredeam k teai schimbat miai aratat k nu o sa te schimbi niciodata poeziile sunt frumoase da sti bine ca si eu fac poezii doar ca eu le tin ptr mne nu le dau p net oricum...sper ca iti va da seama la un momentdat cat de mult am tinut la tine

    RăspundețiȘtergere