vineri, 11 martie 2011

Sa o facem bine

Noua nu ne trebuie nume pe bani,
Nu-ti trebuie nume sa fi respectat de golani,
Pe mine nu ma intereseaza numele,numai ce cant,
Aici trebuie mintile pierdute in alcool sa le incant,
Aici in cartiere viata merge inainte
Si noi nu punem pe foi doar simple cuvinte,
Punem pe foi putin tutun si multa iarba,
Nu asteptam ca toate lumea sa ne inteleaga,
Asteptam cu sufletul la gura cativa fani,
Si stim ca din muzica asta o sa iasa candva bani,
Am vanit aici pentru voi sa o facm bine,
Si sa scuipam ca am trait in rime,
Nu ne judeca,ca ne imbracam diferit,
Noi am venit sa iti facem timpanu fericit.

Am venit acum aici sa o facem bine,
Am venit sa scuipam viata numai in rime,
Am venit sa te facem fericit pe tine,
Sa iti arat ca viata nu e ca in filme.


Am venit acum aici sa o facem bine,
Am venit sa scuipam viata numai in rime,
Am venit sa te facem fericit pe tine,
Sa iti arat ca viata nu e ca in filme.

Regii din hip-hop nu o mai dau asa de bine,
De aia am venit noi sa scuipam rime,
Rime grele ce te fac sa te gandesti la noi,
Sa iti dai seama ca ne-am ridicat din noroi,
Poate ca nu avem bani sa o dam si in studio,
Canva muzica mea o sa se auda si la radio,
Poate ca uni cred ca acum sunt prea mic,
Da am tras viata in piept sti frate ce zic,
Normal ar fi ca de jos sa te ridici,
Daca ai avut pile in rap e normal sa pici,
Pici in fata unor adevarate minti murdare,
Ce a venit sa te ea in rime la picioare,
Nu renunt niciodata sa scuip rime grele,
Si sa fac in cartier numai belele.

Am venit acum aici sa o facem bine,
Am venit sa scuipam viata numai in rime,
Am venit sa te facem fericit pe tine,
Sa iti arat ca viata nu e ca in filme.

Am venit acum aici sa o facem bine,
Am venit sa scuipam viata numai in rime,
Am venit sa te facem fericit pe tine,
Sa iti arat ca viata nu e ca in filme.




Un comentariu: