miercuri, 9 martie 2011

Nimeni nu poate sa imi spuna

Nimeni nu poate sa imi spuna,
Ca viata asta e cu toata lumea buna,
Nimeni nu stie prin tot ce am trecut eu,
Pana sa iti pierzi si increderea in Dumnezeu,
Viata asta nu e grea chiar cu toti,
Ca sa o duci bine te bagi printre mafioti,
Trebuie sa traiesti printre hiene,
Si printre curve care se cred foarte demne,
De atentia mea,a ta poate si a altora,
Si ajungi sa zici ce sa faci dao-n pula mea,
Acum se fac afaceri curate cu stoarfe
Si iti poti rupe pula usor intr-un BMW,
Numai daca ai cap si indemanare,
Si tupeu sa iti iei dusmani la picioare.

Viata e grea frate nu te da inapoi,
Mai bine te chinui,decat sa o arunci la gunoi,
Nu uita niciodata de unde ai plecat,
Si ce golani cu tine o paine au mancat.


Viata e grea frate nu te da inapoi,
Mai bine te chinui,decat sa o arunci la gunoi,
Nu uita niciodata de unde ai plecat,
Si ce golani cu tine o paine au mancat.

N-am uitat cand tu ai venit si m-ai facut mare
Nu am uitat cand ai stat pentru mine in picioare,
Nu am uitat coae ca viata e grea,
Nu o sa uit niciodata ce am trait in Romania,
Poate ca acum arat mult mai diferit,
Da iti garantez ca nu am uitat sa o dau pe beat,
Nu am uitat ce inseamna hip-hop-ul fratioare,
Acum e randul meu sa raman pentreu tine in picioare,
Stiu ca acum nu ai pe nimeni langa tine,
Da o sa scriu rime si totul o sa fie bine,
O sa avem multi bani si multe femei,
Da pentru asta trebuie sa luptam ca niste lei,
Sa luptam mereu ca niste lei adevarati
Si sa nu uitam niciodata ca mereu o sa fim frati.

Viata e grea frate nu te da inapoi,
Mai bine te chinui,decat sa o arunci la gunoi,
Nu uita niciodata de unde ai plecat,
Si ce golani cu tine o paine au mancat.

Viata e grea frate nu te da inapoi,
Mai bine te chinui,decat sa o arunci la gunoi,
Nu uita niciodata de unde ai plecat,
Si ce golani cu tine o paine au mancat.

Un comentariu: