miercuri, 5 ianuarie 2011

Cad te uiti la cer

Pe cer vezi chipul meu,
Pe cer ma vezi mereu,
M-ai pierdut si o sti,
La fel niciodata nu va mai fi.

Ai crezut ca voi fi mereu,
M-ai mintit cand imi era greu,
Ai vrut sa fugi de zile rele,
Si acum plangi pentru ele.

Iti doresti o zi in plus,
Crezi ca ar fi fost de ajuns?
Nu ai vrut niciodata sa crezi in mine,
Acum ai ramas doar tu cu tine.

Iubirea mea ai refuzat,
De ce ai plans cand am plecat?
De ce te-ai pierdut in ceata?
In mine vezi ultima speranta? 

2 comentarii:

  1. da stiu am gresit foarte mult si poate inca gresesc luand o hotarare care nu ma caracterizeaza, dar nu se mai poate totu akm a aramas trecut si doar niste amintiri frumoase care nimeni nu poate sa mi le ia:X..
    de ce am plans cand ai plecat pt ca ma durut si pt ca universul in care ma invatasem sa fac tot ce vreu, sa fiu protejata si alintata sa spulberat ca un glob de sticla..
    mam pierdut pt ca nu am stiut de unde sa incep ce sa fac si pe cine sa mai cred si pana la urma am iesit la suprafata dar prea greu si cu foarte multa durere pe care si tu ai provocat-o intr-o zi in care chear avem nevoie de tine, dar atunci ai intors spatele si mai acuzat de lucruri grave pe care poate niki prin cap nu miau trecut sa le fac, dar totul e trecut nu mai are niki un rost sal rascolesc, ce a fost a fost nik nu se mai poate schimba...
    in tine amn vazut ultima speranta si akm o mai vad da altfel intr-un fel pe care tu nu lai putea inplini nikiodata, asa ca am renuntat la noi pt ca sati fie si tie bine si mie, tu tiai refacut viata iubesti din nou eo nu ma mai bag te las in drumul tau si eo ma duk pe al meo ca poate e mai bine asa nu ne mai chinuim unul pe altul...intr-o zi ai sa vezi ce a fost defapt si cat de mult team iubit si cat am suferit, akm as vrea sa te uit dar nu pot dar timpul rezolva tot, chear daca tot timpul ne desparte nui nik totul se va rezolva, nu mai fug dupa dragostea ta daca chear vrei ai sa mio dai intr-o zi, eo mereu am sa tio daruiesc si mereu o sa fil langa tine chear daca tu nu ma mai vrei langa inima ta, nu te oblig sa te intorci tu faci ce vrei, sfatul meo nu te mai uita in trecut si mergi mai departe si atunci vei fi cu totul fericit..
    timpul o sa ne aduca increderea de care avem nevoie ca sa fim impreuna..
    iti doresc tot binele din lume si sa te faca fericit acele pers care tu sp ca incepi sa le iubesti:*

    RăspundețiȘtergere
  2. cand ceri explicatii......de referi la cele de fata?

    RăspundețiȘtergere